3 lietas, kurām pievērst pastiprinātu uzmanību sociālo tīklu administrēšanā:

1. Ieraksti video formātā

Šis ir viens no efektīvākajiem mārketinga rīkiem, lai panāktu cilvēku interesi, informācijas nodošanu un, pats galvenais, uzmanības noturēšanu.

Video garums varētu būt ap 30 sekundēm, kas arī pēc analītikas datiem ir optimālais garums sociālajiem tīkliem. Piemēram, viens no ierakstiem varētu būt īsa intervija, vai pāris sekunžu garš vēstījums, kuru redzot ir iespējams uztvert domu.

Cilvēkus ir ļoti grūti noturēt pie uzmanības, tāpēc efektīvāk būtu veidot katru nedēļu pa vienam 30 sekunžu garam video, nekā 2 minūšu garu reizi mēnesī, tā pat arī tas ļaus katru video veidot ar savu domu un vēstījumu.

2. Teksta gramatika, stilistika un oriģinalitāte

Saturs var būt ļoti kvalitatīvs ar spēcīgu vēstījumu un domu, bet, ja tas tiek pasniegts neprofesionāli, piemēram, ar gramatikas kļūdām, tas zaudē nopietnību cilvēku acīs.

Neprofesionāls teksts ir viens no noteicošajiem faktoriem, kas veido sliktu reputāciju un tēlu uzņēmumam digitālajā vidē.

3. Meklēšanas nodoms

Sociālo tīklu galvenā priekšrocība ir komunikācija ar cilvēkiem.

Ja komentārs vai rekomendācija tiek ierakstīta, uz to ir jāatbild uzreiz.

Ja vēstule tiek atsūtīta, uz to ir jāatbild uzreiz.

Jebkāda veida reaģēšana uz ierakstiem, komentāriem vai ziņām veidos spēcīgu saikni cilvēkam ar uzņēmumu.

Vēlies saņemt bezmaksas konsultāciju?

+ 371 24 222 604

SIA Brand Band

Reģ. nr. 42103086185

LV98UNLA0055000949323

Lāčplēša iela 61 - 8, Rīga, LV-1011