No testēšanas līdz rezultātiem

Plāns. Testēšana. Rezultāti.

Mūsu darbības laikā bieži esam saskārušies ar klientiem, kuri pārliecinoši noraida jebkāda veida digitālā mārketinga efektivitāti.

Lieti piebilst, ka teju visi no viņiem ir iepriekš saskārušies ar neprofesionālu servisu, kas mārketinga budžetu vienkārši tērējuši, nevis rūpējušies, lai tas tiktu pēc iespējas efektīvāk pārvērsts rezultātos.

Arī mēs nevaram 100% solīt, ka pēc pirmās kampaņas palaišanas ieguldītā nauda tiks pārvērsta rezultātos.

Tam visam ir vajadzīgs laiks, lai pilnībā izprastu un pārzinātu gan pašu biznesu, gan tā klienta profilu. 

​Viss sākās ar testēšanu.

Lai uzzinātu efektīvāko kanālu un reklāmas veidu, ir jāveic dažādas testa kampaņas, kas palīdzēs noskaidrot, kā un kur vislabāk reaģē vēlamā mērķauditorija.

Šis posms aizņem visvairāk laika, un mūsu klientam tas ir vissatraucošākais, jo nauda tiek ieguldīta, bet vēlamie rezultāti vēl nav.

Šie minētie klienti, kuri noraida digitālā mārketinga efektivitāti, balstoties uz iepriekšēju sadarbību ar kādu no aģentūrām, iespējams, ir beiguši sadarbību tieši testēšanas laikā.

Šis laiks tiešām ir visgrūtākais, bet ļoti nozīmīgs.

Bet, kā zinām, – pēc smaga darba seko rezultāti.

Kad testēšanas laiks ir beidzies, un ir iegūti dati par to, kādai kampaņai jābūt, lai tā pēc iespējas vairāk nestu peļņu, tad atliek vien optimizēt, lai tā kļūtu vēl efektīvāka.

Testēšanas posms ir neatņemama sastāvdaļa, lai izveidotu efektīvu digitālā mārketinga kampaņu ilgtermiņā, un tieši to mēs piedāvājam saviem klientiem.

Vēlies izveidot savu reklāmas kampaņu?

+ 371 24 222 604

SIA Brand Band

Reģ. nr. 42103086185

LV98UNLA0055000949323

Lāčplēša iela 61 - 8, Rīga, LV-1011