10 iemesli, kāpēc lietot Google Ads

Kas īsti ir Google Ads?

Google Ads ir online mārketinga platforma, kas ļauj veidot reklāmas kampaņas internetā,
lai sasniegtu mērķauditoriju, kas ir ieinteresēta produktā vai pakalpojumā, ko reklamējat.
Platforma strādā uz “maksā par klikšķi” principa, tātad, maksā par reklāmu tikai tad,
ja klients uz tās ir uzklikšķinājis.

Bet ir tik daudz mārketinga platformas un metodes, lai panāktu, kā Jūsu reklāmu sasniedz interneta lietotāji. Izvēle varētu būt grūta, bet kas būtu tas, kas pilnībā derētu Jūsu biznesam? Visi runā par Google Ads, bet vai kāds ir pateicis, kāpēc lietot tieši šo platformu?

Šajā rakstā uzzināsiet 10 iemeslus, kāpēc lietot Google Ads reklāmas platformu.

1. Milzīgā auditorija

Mūsdienās brenda nosaukums Google vairs nav tikai kompānijas nosaukums, bet šis vārds “Google” pat jau atrodams “Merriam Webster” vārdnīcā.

Un tas ir tāpēc, ka tagad, ja cilvēkam ir kāds jautājums, kas jārisina, pirmais, pie kā viņš vēršas, ir Google.
Vēlies uzzināt, vai ir kāds risinājums tavām muguras sāpēm?
Googlē to.
Vēlies uzzināt, vai ir kāds veids, kā uzlabot mājas lapu?
Googlē to.

Meklēšanas ierīce saņem 2+ triljonus meklējumus kā šie katru gadu. Tie ir 5 miljardi meklējumu dienā.

Starp tiem ir arī cilvēki, kuri meklē risinājumus problēmām, ko spēj piedāvāt Jūsu bizness. Ja tie kaut reizi ir lietojuši internetu, pavisam noteikti tie ir izmantojuši Google. Un, ja Jūs spējat palīdzēt atbildēt uz jautājumu vai sniegt meklēto risinājumu, pat ja tas ir reklāmas veidā, viņi visticamāk izvēlēsies Jūs.

2. Plašās mērķauditorijas iespējas

Google Ads, tas ir jebkuram uzņēmumam un potenciālajam klientam viņu ceļa posmā līdz pircējam un veiktam pirkumam.

Solot par atslēgvārdu tik plašu, kā “grāmatvedība”, reklāma tiks rādīta potenicālajiem klientiem, kuri ir tikai sava pircēja sākuma stadijā.

Šo reklāmu Jūs savā labā varat izmantot ar vienkāršiem, bet spēcīgiem diviem soļiem. 

  • Saglabā klientu informāciju un sūti tiem informatīvu informāciju, lai radītu uzticamību par sevi.
  • Ja tie neveic pirkumu – izveido atpakaļreklāmas, līdz tie būs veikuši pirkumu pilnībā. 


Vēl viena spēcīga tehnika ir solot uz garām atslēgvārdu frāzēm, kā “grāmatvedības programmatūra pašnodarbinātajiem.” Šie atslēgvārdi ir lētāki izsolē un tas pilnībā pievērš uzmanību tam, kurš meklē šādu atslēgvārdu frāzi. Bieži cilvēki, meklējot garas frāzes, kā šī, ir ar nodomu. Par nodomu arī mūsu nākošais punkts.

3. Meklēšanas nodoms

Lielākā atšķirība starp cilvēkiem, kurus Jūs sasniedzat ar Google Ads, un cilvēkiem, kurus Jūs sasniedzat ar citiem reklāmas līdzekļiem, ir viņu nodoms.

Piemēram, sociālajos plašsaziņas līdzekļos cilvēki nevēlas redzēt reklāmas. Viņi nevēlas risinājumus problēmām, kas skar viņu ikdienas dzīvi. Viņi meklē mazuļa bildes un atvaļinājuma fotoattēlus. Un, kad jūs reklamējat kādam, kurš nevēlas nekādus risinājumus, pastāv liela iespēja, ka Jūsu reklāmu cilvēks pat nepamanīs.

Tomēr meklēšanas tīklā Jūs reklamējat tiem, kuri meklē pēc risinājuma, pakalpojuma vai produkta. Jūs reklamējaties tiem cilvēkiem, kuri meklē kaut ko specifisku, piemēram, labāko reklāmas aģentūru.

Un, kad Jūsu reklāma parādas, tā sniedz viņam meklēto risinājumu, tā vietā, lai traucētu interneta lietošanu.

Izmantojot Google Ads, ļaujiet klientiem nonākt pie jums, tad palīdziet viņiem atrast atbildes, un jūs ieņemsiet vislabāko pozīciju, lai nopelnītu brīdī, kad viņi ir gatavi izvilkt no kabatām maku.

4. Pilnīga kontrole pār kampaņām jebkurā laikā

Jums būtu jāiegulda milzīgas pūles un grūtības, lai varētu radīt reklāmas kampaņas, kas sasniedz tik daudz cilvēku, kā spēj platforma Google Ads.

Šādas kampaņas izveidošana prasītu laiku un resursus, kurus labāk varētu izmantot citur.

No otras puses, pērkot reklāmas laukumu ar programmatūru, ko sauc arī par “online reklāmas laukums”, var viegli izdarīt arī viens pareizi apmācīts darbinieks, kurš specializējas tieši Google Ads.

​Ar nepieciešamajām zināšanām  viņš varētu sākt un pārtraukt kampaņas, sasniegt pareizos cilvēkus par atbilstošu cenu visu uzreiz. Otrs un ieteicamākais variants ir sadarboties ar kādu aģentūru, jo par zemāku maksu Jūsu reklāmu var pārvaldīt profesionāļi.

Tādā veidā jūs varat veltīt un savu laiku citām neatliekamām iniciatīvām.

5. Strādā ar sevis izvēlētu budžetu

Dažiem uzņēmumiem klikšķa iegūšana var izmaksāt pat simtiem dolāru. Juridiskajā nozarē pastāv ilgtermiņa atslēgvārdi, kas sasniedz pat 1000 ASV dolārus par vienu klikšķi.

Izmantojot programmu Google Ads, jums ir pilnīga kontrole pār tās kampaņu budžetu. Jūs varat kontrolēt visu, sākot no kampaņas ikdienas budžeta līdz maksimālās reklāmas cenas.

Tādā veidā jūs varat būt pārliecināti, ka pat tad, ja nekontrolējat savu kontu, jūs nekad nepārsniegsiet iepriekš nosacīto budžetu.

Varat arī izlemt, cik daudz jūs vēlaties iztērēt katru mēnesi, un pielāgot budžetu, pamatojoties uz gūtajiem rezultātiem.

Ja reklāma darbojas ļoti labi, varat palielināt reklāmas budžetu, lai palielinātu vēlamos rezultātus. Tas darbojas arī pretēji, ja rezultāti nav rentabli.

6. Viegli nolasāmi rezultāti

Jums nav ne jausmas, kā uzlabot, ja nezināt, ko jūs darāt nepareizi. Un bieži analīzes un atskaites ir gandrīz neiespējami nolasīt.

Par laimi Google Ads padara visu vienkāršu un viegli saprotamu.

Uzziniet pamatinformāciju, piemēram, klikšķus, seansus, atslēgvārdu budžetu utt.

Vai arī iegūstiet vēl detalizētāku informāciju ar Google Analytics pievienošanu reklāmas kontam, kas ļauj precīzi redzēt, kā apmeklētāji darbojas jūsu vietnē – uz ko viņi noklikšķināja, cik ilgi tur uzturējās un kas viņus atturēja no pirkuma veikšanas.

7. Ātrāk par SEO

SEO optimizācija joprojām ir spēcīgakais instruments, kas spēj panākt lielu apmeklējumu. Ziņas un lapas, kuras redzat pirmajā lappusē Google meklētājā, ir ne tikai labi uzrakstītas ar rūpīgi izpētītajiem atslēgvārdiem, bet tās ir arī vietnes, kurās laika gaitā ir uzkrāts liels skaits atpakaļsaišu.

Var pat paiet gadi, līdz ar savu mājas lapu parādīsies kārotajā pirmajā vietā Google meklētājā.

Tomēr, kad jūs sākat darbu ar programmu Google Ads, jūsu izredzes pārspēt visus organiskos rezultātus meklētājprogrammā pieaug eksponenciāli. 

Sāciet veidot Google Ads reklāmas un palieliniet izredzes, ka cilvēki redz Jūs pirmos.

8. Veido zīmola atpazīstamību

Ja cilvēki dzird “Google Ads”, viņi visbiežāk domā par cilvēku plūsmas veidošanu, izmantojot maksas par klikšķi reklāmu.
Tomēr Google reklāmas ir daudzveidīgākas nekā var likties. Tas var arī būt lielisks līdzeklis zīmola izpratnes veidošanai.

Pirms paskaidrojam, īsi izpētīsim, ko nozīmē vārds “zīmols”.

​Pirms desmitgadēm David Ogilvy piedāvāja vislabāko definīciju: “Produkta nemateriālā summa: tā nosaukums, iepakojums un cena, tā vēsture, tā reputācija un reklamēšanas veids.”

Jūsu zīmola nostiprināšana, personība, reputācija ir viss nepieciešamais, lai izveidotu uzticību saviem apmeklētājiem. Jo vairāk jūs šīs lietas atkārtojat konsekventi, jo spēcīgāks kļūst jūsu zīmols. Un uzticēšanās ir tas, kas galu galā nopelna Jums pirkumus un veido lojālus klientus.

Izmantojot Google meklēšanas tīklu, pat ja potenciālie klienti nespēj noklikšķināt, viņi redz jūsu zīmolu un piedāvājumu.
Izmantojot Google Ads reklāmas tīklu, Jūs pat varat noteikt prioritāti – zīmola atpazīstamības veicināšanu, izvēloties rādīt savu reklāmu vairākiem cilvēkiem nekā koncentrēties uz klikšķiem.

​Abas stratēģijas ļauj reklāmdevējiem nostiprināt sava zīmola atpazīstamību.

9. Pelni vairāk konversijas ar “pieredzes” bagātu mājas lapu

Mājas lapas “pieredze” ir Google Ads veikta darbība, kurā tiek noskaidrots, kā Jūsu lapa lietotājiem ātri un bez piepūles ļauj sniegt informāciju, kādu tie meklē.

Galvenā lapa, uz kuru cilvēks ierodas pēc reklāmas klikšķa ietekmē Jūsu reklāmas rangu un maksu par klikšķi. 

Jūsu reklāmas var tikt rādītas retāk (vai nerādītas vispār), ja tās ved uz vietnēm, kurās ir slikta Google Ads aprēķinātā ”pieredze”.

Ar sliktu “pieredzes” rādītāju Jūsu reklāmas budžets var beigties ļoti strauji.

Lai jūsu reklāmas tiktu rādītas Google tīklā, aiz tām ir nepieciešama ļoti pārliecinoša galvenā mājas lapa. Un, izveidojot ļoti pārliecinošu galveno lapu, jūs maksimāli palielināsiet reklāmas panākumus jo īpaši divu iemeslu dēļ:

  • Attiecīgs saturs
  • Attiecīgs dizains

10. Palielini ienākumus no ieguldījumiem

Pārliecinoša galvenā lapa, kas izveidota, lai atvieglotu Google meklējumu kvalitāti, nav vienīgā lieta, kas palielinās Jūsu kampaņu ieguldījumu peļņu.

Lai palīdzētu jums sasniegt konkrētus mārketinga mērķus, Google Ads komanda ir izveidojusi vairākas atšķirīgas cenu noteikšanas stratēģijas:

MPK – Maksa par klikšķi cenu noteikšana ir tas, ko Google iesaka, ja jūsu mērķis ir veidot mājas lapai cilvēku plūsmu. Izmantojot šo cenu noteikšanas metodi, Jūs iestatāt maksimālo cenu, kuru vēlaties maksāt par klikšķi, un jūs maksājat tikai tad, kad jūsu reklāma tiek noklikšķināta.

MPT cenu noteikšana, kas nozīmē “maksa par tūkstoš skatījumiem”, ir tas, ko Google iesaka, ja mēģināt veicināt zīmola atpazīstamību. Izmantojot šo stratēģiju, jūs izvēlaties naudas summu, kuru esat gatavs maksāt, lai 1000 cilvēku redzētu Jūsu reklāmu

CPK – Cena par konversiju ir tas, ko Google iesaka reklāmdevējiem izmantot, kad viņi koncentrējas uz, piemēram, pirkumiem vai kontaktu formas aizpildīšanu. Izmantojot šo metodi, Jūs cenu noteiksiet pamatojoties uz to, cik daudz konkrētā konversija ir vērta Jūsu uzņēmumam.

Tādējādi, ja jūsu galvenais mērķis ir veicināt zīmola atpazīstamību, Jūs varēsiet rādīt savas reklāmas lielākam skaitam cilvēku nekā, ja Google mēģinātu rādīt Jūsu reklāmas tikai tiem lietotājiem, kuriem ir vislielākā iespēja noklikšķināt vai izveidot konversiju. Un tas darbojas arī otrādi.

Ja Jūsu reklāmas mērķis ir veicināt pirkumus, tad Google Ads piedāvā iespēju noteikt maksimālo cenu, kādu esat gatavs tērēt, lai notiktu pirkums. Tādā veidā Jūs panāksiet, lai reklāma tiktu parādīta tikai tiem, kuri ir potenciāli pircēji vai konversiju veicēji. 

Vēlies izveidot savu reklāmas kampaņu Google Ads platformā?

+ 371 24 222 604

SIA Brand Band

Reģ. nr. 42103086185

LV98UNLA0055000949323

Lāčplēša iela 61 - 8, Rīga, LV-1011